Øvrige projekter

I alt hvad D2i – Design to innovate begiver sig ud i, er design involveret. Primært med fokus på designtænkning og den effekt anvendelsen af design har.

Derudover drifter D2i – Design to innovate andre initiativer og projekter, hvor design på andre måder er omdrejningspunkt.

 

DANISH™

DANISH™ er en kollektiv platform for native advertising, der promoverer dansk design og arkitektur. Platformen er drevet af let deleligt indhold i form af artikler og medlemmernes virksomhedsprofiler. Alt indhold er klargjort til download i form af pressekit og alle billeder leveres high-res og muliggør dermed også anvendelse i printmedier.

Formålet med DANISH™ er at øge kendskabsgraden yderligere til en af Danmarks vigtigste eksportvarer, dansk design og arkitektur i udlandet – med særligt fokus på internationale journalister og bloggere.

Som medlem af DANISH™ får din virksomhed som en del af sit årskontingent et bestemt antal artikler offentliggjort. Artiklerne er udarbejdede af uddannede journalister og er som udgangspunkt et resultat af en forudgående dialog med det enkelte medlem. Ikke-medlemmer, som fx relevante spillere i bygge- og designindustrien kan, mod betaling, tilkøbe artikler på platformen, såfremt de enten er i samspil med et medlem eller temaet/projektet er relevant for platformen.

Udover platformen www.danish.tm med tilhørende velbesøgte, sociale medier (Instagram, Facebook og Twitter) tilbyder DANISH™ sine medlemmer netværksmøder med relevant, tematiseret indhold, presse- og bloggerture samt mulige samarbejder omkring mediedækning.

DANISH™ drives og understøttes af D2i og har siden januar 2016 været en medlemsbetalt platform. Såfremt et medlem ønsker yderligere sparring omkring eksempelvis branding, markedsføring og kommunikation end det umiddelbare medlemskab af DANISH™ rummer, er dette en mulighed gennem D2i.

DANISH™ blev lanceret i 2014 med støtte fra Fonden til markedsføring af Danmark, Erhvervs- og vækstministeriet og Region Syddanmark.

Besøg DANISH™

 

 

 

mindthemedia was here