Tirsdag den 20. august fra kl. 09.00 - 15.00

McKinsey Seminar – More than a Product 2/4

Udførende: D2i, McKinsey, Dansk Design Center og Dansk Industri

Kontaktperson: Emma Jade Wang

T: +45 42 15 51 91

E: emma@d2i.dk

I årevis har debatten om, hvordan værdien af strategisk design i virksomheder bedst kan måles, gået højt. Det amerikanske konsulentfirma McKinsey har nu taget skeen i egen hånd og afleveret en ypperlig rapport om emnet, som danner grundlag for fire dagslange seminarer, der hver tager afsæt i de fire fokusområder rapporten behandler.

Hen over juni, august, september og oktober har du nu helt ekstraordinært mulighed for gratis at deltage i fire på hinanden følgende seminarer, som vi arrangerer i samarbejde med McKinsey, Dansk Design Center og Dansk Industri.

De fire seminarer anskuer strategisk design ud fra rapportens fire fokusområder:

  1. More than a Feeling
  2. More than a Product
  3. More than a Department
  4. More than a Phase

De fire seminarer er tematisk sammenhængende. Du kan sagtens vælge 1, 2 eller 3, men vi anbefaler, at du booker plads til alle.

Hvis du ønsker at gøre det med det samme, skal du benytte dette link

Tema 2: “More than a Product

More than a Product bygger på brugeren og brugeroplevelsen og hvordan en virksomhed fortæller den gode historie. Dette tema har en fokus på både produktdesign, digitale elementer og service design, men også mennesker, metoder og processer. Vi samler det hele i et æstetisk perspektiv, som giver den smukkeste oplevelse – udover produktet – for brugeren

 

Program:

  • Ankomst med kaffe/let morgenmad + icebreaker aktivitet v/ D2i – Design to innovate
  • Oplæg fra Klaus Schroeder, Innovation Director, CEO, Co-Founder v/ Design People i samarbejde med Danfoss
  • Pause
  • Oplæg fra Anders Nejsum, direktør v/Visikon
  • Frokost + Netværk
  • Oplæg fra Thomas Hørup Kiil Pedersen, Senior Project Manager v/ Coloplast
  • Pause
  • Oplæg fra Henrik Høgh Olesen, Professor v/Aarhus Universitet og forfatter til bogen “Det Æstetiske Menneskedyr”
  • Workshop  med Thomas Holst Madsen, Senior Design Konsulent v/ D2i – Design to innovate under titlen: “Den æstetiske brugeroplevelse og den gode historie”

 

Det med småt: Alle McKinsey-inpirerede seminarer er gratis, men vi påberegner et aflysnings/no-show fee ved for sen aflysning (senest 24 timer før seminarets start) eller udeblivelse uden rettidig afmelding.

 

Hvem kan deltage?

Ansatte og ledere fra danske store, mellemstore og små virksomheder kan deltage. Vi beder dig anføre firmanavn og meget gerne CVR ved tilmelding.

Vilkår

Eventet er gratis, men der påberegnes et afmeldings/no-show fee ved for sen aflysning (senest 24 timer før eventets start) eller udeblivelse uden afmelding.
Vi beder dig venligst anføre firmanavn og gerne CVR ved tilmelding.

Praktisk info

Sted

Kolding

Pris

Gratis. Tilmelding dog nødvendig. Aflysnings/No-show fee: 250,-